Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Magilla | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Maziarz adresKrk zarejestrowany25.09.2005 @21:04:53 ostatnio na stronie21.04.2016 @13:32:27



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypemagillam Gadu-Gadu2789065
digarty48 komentarze1823 posty na forum11

komputer / sprzęt
Wacom Intuos3, 2 monitorki Benq, 2 iPhonki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~88grzes    19.11.2008 @19:03:37
Hehe spoko loozik ja staram sie pamietac o takich rzeczach ale tez mi czasem wypadnie i na koniec nei chce mi sie juz poprawiac ;p
_______
POAA!!
~Shaggi    18.11.2008 @18:00:07
-co do jungle hangar shit jakich mało rysowany na nieskalibrowanym monitorze
ale póki co nie usuwam
_______
~88grzes    18.11.2008 @17:57:41
No problem widac ze sf to twoj zywiol xD
_______
POAA!!
~Shaggi    18.11.2008 @17:44:06
chętnie bym wysłuchał uwag odnośnie moich prać
_______
~Shaggi    18.11.2008 @17:39:09
luzno
_______
~naju    18.11.2008 @17:19:18
masz niesamowitą galerie
~Rubinos    13.11.2008 @00:29:08
thx
~boxofphotos    07.11.2008 @19:33:45
świetna galeria
~SB    20.10.2008 @07:17:59
thx
_______
"Mundus vult decipi ergo decipiatur"
~SB    09.10.2008 @07:16:53
Jest zamaskowany Dzięki!
_______
"Mundus vult decipi ergo decipiatur"
~88grzes    08.10.2008 @07:58:26
Jeszcze nie to co bym chcial, ale z czasem moze wkoncu przekaze to co mialem na mysli w Bardzo dobry sposob
Pozdrawiam
_______
POAA!!
~88grzes    08.10.2008 @07:43:56
Dzieki ;]
_______
POAA!!
-gregor4567    05.10.2008 @11:22:05
dzięki ,wpadne do ciebie pózniej
~daro85    05.10.2008 @10:52:43
a dzieki
chciałem sobie wyprobować tani filtr na cokine i jak widać mydło sie zrobiło
~asiorr    05.10.2008 @10:46:26
masz niesamowity talent dla Takich prac jak Twoje warto uśmiechac się do komputera
_______
Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi bo nie jesteś sam
Idź własną drogą, bo w tym cały sens istnienia, żeby umieć żyć
http://www.fotojoanna.pl
~asiorr    05.10.2008 @10:41:36
Imponująca galeria.
Gratuluję Talentu
_______
Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi bo nie jesteś sam
Idź własną drogą, bo w tym cały sens istnienia, żeby umieć żyć
http://www.fotojoanna.pl
~xarax    05.10.2008 @10:38:36
Kontrast i nasycenie podkrecilem, niebo troszke zaciemnilem.
Dodatkowo zdjecie przykrecilem lekko czarnym po rogach.

Poza tym kolory naturalne

Dzieki za koment
pozdtrawiam
_______
Zapraszam również do mnie: http://xarax.digart.pl/digarty
~ewelinka323    05.10.2008 @10:24:12
dziekuje bardzo
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
~basil    04.10.2008 @22:55:38
Masz racje co do mojej pracy. Otoczenie nie koresponduje z jakością twarzy, wiem ale cały czas się uczę. Ty za to etap nauki masz za sobą, świetne prace. ciekawe czy mi się kiedyś uda
~shadymonster    04.10.2008 @19:51:33
Dzieki za komentarz.
Masz racje, dopiero teraz zauwazylem, ze zrabalem perspektywe
Podziwiam, ze uzywasz Pentagrama.. mialem go przez rok i wywalilem w cholere.
~patdylus    04.10.2008 @19:47:30
Właśnie z czcionkami mam problem zawsze ;/ kurcze fajne masz prace
~Paster03    04.10.2008 @19:35:32
wiesz co, dobrze myślisz xD zrobie następnego obcego tyle, że w całości, może jakaś scenka z walką z marines? trzeba to przemyśleć ^^
a tak poza tym - świetne pracki, już na max3d pokazałeś co potrafisz, a tu jest tego jeszcze wiecej lecisz do obserwowanych xD
~SzU85    04.10.2008 @19:34:49
Hej. Ten ekran wokół monitora pomaga? Ile kosztuje i gdzie można go nabyć?
_______
Simon Urban | Real name: Szymon Urban | aka SzU
http://szu85.digart.pl/digarty moje digarty
http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=44530 szkicownik
http://www.simonurban.com portfolio
~beatha    04.10.2008 @19:00:42
czy ja wiem? czy to takie wielkie wyróżnienie? biorąc po uwagę moje zdolnościpo prostu będę podglądać i tyle:D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt